KOMMUNIKATION
Skal vi være på Facebook og Twitter? Behøver vi sende nyhedsbreve ud hver uge? Hvor lang skal en pressemeddelelse være, og hvilke medier skal vi sende den til? Hvornår har vi en historie, som kan få journalisterne op af stolen, og er det lige meget, hvornår vi kontakter dem?
Måske stiller I jer af og til disse spørgsmål og har med god grund svært ved helt at finde svarene selv.
Jeg kan hjælpe jer. Helt fra bunden, når I skal have udviklet en overordnet pressestrategi, men også med delelementer som pressemeddelelser, nyhedsbreve og varetagelse af jeres profil på de sociale medier.
Jeg har erfaring med såvel længerevarende samarbejdskonstellationer som udførelse af enkeltopgaver, når I står og har akut brug for hjælp til at forfatte en pressemeddelelse.
Jeg har et stort netværk i den danske mediebranche, og jeg kan derfor også tilbyde jer hjælp, når det gælder kontakten til medierne.
At være tilstede på de sociale medier er en selvfølge for de fleste mennesker i dag. Sikkert også for jer.
Men det er ikke ligegyldigt, hvordan man er tilstede. Hvordan får vi folk til at følge os? Vil vi interagere med vores følgere? Hvordan håndterer vi negative henvendelser og kommentarer? Skal vi booste vores opslag eller købe reel annonceplads, når vi er på Facebook? Og er vores målgruppe mon på Snapchat eller Twitter?
Spørgsmålene herover bør enhver virksomhed eller organisation, der er tilstede på de sociale medier, stille sig selv. Velvidende at der ikke findes enkle og overordnede svar, som kan kopieres fra andre aktører.
Jeg kan hjælpe jer med gennem grundig analyse og tillidsbaseret samarbejde at finde frem til en strategi for jeres tilstedeværelse på de sociale medier. Ligeledes tilbyder jeg at stå for selve eksekveringen.
Kontakt mig for en uforpligtende snak. Det koster ikke noget.